HTML

Új vállalkozás

Másodállásban idős betegeknek tanfolyamot tartok saját otthonukban a szervezetük öngyógyítómechanizmusait,hogyan használhatják tudatosan,miként befolyásolhatják,melyek a lehetőségeik?Szeretek velük foglalkozni:akár a lábukat mosom finom,fenyőolaj és tengerisóban,akár masszírozom őket revalizáló kence-ficékkel,akár felolvasok nekik.......nagyokat beszélgetünk ,ünnepnapokon a magányosokat meglátogatom ugyanúgy.Gyászukban is mellettük vagyok.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2009.12.16. 17:21 TERMÉSZETGYÓGYÁSZAT:20-805-4669:8-12 óráig

Gabesz igyekezz a számlákat fel kell adnod!!!!!!!!

Egyre nehezebb ma vállalkozónak lenni!Amikor már 14 éve vállalkozó voltam,kislányunk elvesztése akkora lelki terhet okozott,hogy az egész megyében lévő biztosítós munkámat abba kellett hagynom.Két éven át,mindennap zokogva,csakis Isten tudja,hogyan még dolgoztam mint biztosítós.Igaz,mindent levettek a kollégáim és vezetőim a vállamról,amit csak tudtak.Mégis beletört a bicskám,ugyanis nekünk,"öregmotorosoknak"is ha már szakmát csináltak a biztosításközvetítésből,meg kellett volna szereznünk a papírt.A többiek meg is szerezték.Nekem semmivel nem kellett foglalkoznom,össze állították a rengeteg jegyzetet is ,megvettem -akkor még volt jutalékom-a tankönyveimet........ültem és hallgattam a szaktanárt.....gondoljátok el 4 mély gyászévünk volt,s a tanfolyam idelyén mégcsak két éve vesztettük Őt el..........Nos,amikor a halandóságitáblázathoz értünk végleg összeomlottam,ERŐM végleg elhagyott!!!!Abbahagytam az imádott biztosítós munkámat.Mert nem értettem a 15 éves,csodaszép kislányunk halálát......Az anyósomékkal volt a strandon-ez egy bányató volt.......-megcsúszott és koponyaalapi törést szenvedett.....3 éves korától gyermekmanöken volt,később énekkaros és moderntáncos,11 éves korától pedig festőművész tanuló.....Igazi,optimista,mai lány............"Hupsz!"ezt szokta mondani a kis DRÁGÁNK....vajon mit mondott,amikor odaátért....?????Á,hagyjam,ez baromság!Tudom:halálalvásban van a bátyjával együtt akit orvosiműhibából kifolyólag,3 naposan vesztettünk el annak idelyén............Ha a teokratikus iskolában mindent jól megtanulok,Armeggeddonkor az igazságosoké lesz újra a föld és átölelhetem,átölelhetjük újra őket!Tanuljuk a bibliát a férjemmel Gabika,a kislányunk egyenlőre nem Őt még,a kis szívét és lelkét nem érintette meg a hitünk.....Egy keresztyén lelkületű szülő csak példával járhat a gyermeke előtt,a többi Jehova dolga! Szóval,elmentem egy régi ismerősömhöz dolgozni,mint BIOPTRON szaktanácsadó a kórházba és a hétfői napokon kívűl amikor is kérdőíveztem az SZTK-ban töltöttem a többi napomat,vagy kinnt családoknál.Sok szettet eladtam de a világgazdasági válság miatt Augusztus 12.-én megszűnt a 17 éves vállalkozásom,már nem mernek lámpa miatt felvenni hiteleket a családok,el is ismeri a vezetőnőnk,hogy inkább csak KP-vel létező vásárlók vannak........én meg azokat,nem tudni miért de nem találom meg..........Visszaadtam hát a vállalkozói igazolványomat,egy hónapja régi kolléganőm alvállalkozója lettem.Már lassan két éve hívott dolgozni és én nagyon szerettem a biztosítási munkát,most mondjam,hogy végre vissza mentem?De 4 év kellett,hogy fel tudjak állni,hogy megtanuljak kis Kiss családommal ÚJRA LEVEGŐT VENNI ÉS ÉLNI AKARNI!Nehéz volt............. Több lábon állok,mert egy egyszerűsített saját vállalkozásom is indult,erről szól az időseknek tanfolyamot tartok cikk. Végre amire rászántam magamat,újra a pénz keresésben és elindultam már itt az ünnep...Mit is csináljak?Egy nagy reklámkampánnyal még talán tehetek valamit.Holnap 50 db-ot lefénymásoltatok és beragasztgatom lépcsőházakba.Majd erről is mesélek mit sikerült alakítanom az ünnep előtt.A dátum a naplóm és az új vállalkozásom kezdésének időpontja:2009.December 16.-a. 2009.December 17.-e van 60 db-ot másoltattam ma megyek fogorvoshoz ,de holnap reggel kiragasztgatom minden lépcsőházban a város azon részén ahol elhatároztam:idős emberek laknak arrafelé,közülük már sokan özvegyek.Az is kiderül majd e reklámkampányból,hányan vevők arra,hogy ne kelljen továbbra is magányosnak lenniük!

Szólj hozzá!

Címkék: nem kell indulni ríhatok tovább......


A bejegyzés trackback címe:

https://tanfolyamazongyogyitasert.blog.hu/api/trackback/id/tr971602588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása