HTML

Új vállalkozás

Másodállásban idős betegeknek tanfolyamot tartok saját otthonukban a szervezetük öngyógyítómechanizmusait,hogyan használhatják tudatosan,miként befolyásolhatják,melyek a lehetőségeik?Szeretek velük foglalkozni:akár a lábukat mosom finom,fenyőolaj és tengerisóban,akár masszírozom őket revalizáló kence-ficékkel,akár felolvasok nekik.......nagyokat beszélgetünk ,ünnepnapokon a magányosokat meglátogatom ugyanúgy.Gyászukban is mellettük vagyok.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2009.12.17. 06:51 TERMÉSZETGYÓGYÁSZAT:20-805-4669:8-12 óráig

Saját pacientúrám már igazából felállt......

"Miért nem én haltam meg?"???????Azt válaszolta,a nyugalmazott tanárnő biztosítós kolléganőm amikor megkérdeztem ezt tőle miközben nagy szomorúan,mélységes tisztelettel és féltéssel rám nézett:"....Veled még bizonyára nagy tervei vannak Istennek...."nem is tudta,mennyire igaza lehet.......bár éveken át kérdezgettem,mondtam Jehovának:"Úram,miért engedted?????!!!!" Sokan azzal vigasztaltak bennünket:"Új Angyalka kellett odafennt!".De nekünk rettenetesen hiányzik,főleg ilyen szép családi ünnepekkor még ha a hitünk szerint nem is tartjuk meg a Karácsonyt. Szóval,az egészségügyi vonalra visszakerültem,nagy kerülő volt...Az általános iskola után egészségügyibe jártam,Fehérváron a Schőnherzcbe de fél év után tönkre vágta a szívemet a hörgőasztmám amivel együtt születtem.Kivetetett az osztályfőnök ,aki egy nyers volt apáca volt.Azt mondta betegebb a kislány sok betegnél már most!Hogyan éjszakázna?Igaza volt!Soha nem szórakozhattam-pl.-reggelig mint a többi fiatal. Utána mentem gimibe ....népművelő szerettem volna lenni de az édesanyámék nem engedték,mondván a kultúrára egyre kevesebb pénzük van és pláne lesz a családoknak és majd találok hasonlót amiben pénz is lesz! Így történt!17 éve az érettségim mellé szakmát szereztem:reklám-,marketing ügyintéző lettem.Társadalmi munkában pedig a veszprémi kórház Asztmás betegek egyesületének elnöke lettem.Két apró,csodaszép kislányunk mellett,az asztmát nem de az allergiát örökölték tőlem. Még meg sem száradt a pecsét a szakmai bizonyítványomon egy ismerősöm biztosítósnak hívott:"Gyere,próbáld meg!A szakmának,szüksége van rád!"!Így tettem,9 éven át csak élettel és befektetéssel foglalkoztam,nagyon szerettem!!!!!!Ám amikor már nagyon kezdett a pénz kifogyni a családok zsebéből már csak kompozitos tudtam lenni ,sokkal kevesebb lett a pénz is az én zsebemben is! 29 éves koromig 3-4 hetente antibiotikumot kellett szednem míg nem ismertem meg a FOREVER LIVING PRODUCT termékeit!Fél évig-a teára volt pénzem-méregtelenítettem magamat és a mai napig EGÉSZSÉGES vagyok,köszönöm FOREVER!!!!!!Ó,bárcsak felismertem volna:CSAPATBAN van,lesz a jövő !!!!Anyagibiztonságot csak így teremthetnek ma a családok!!!!!! Nekem az nem tetszett az MLM rendszerekben először csak pici pénzecskét lehet keresni................DE MEGCSINÁLOM:az élet úgy hozta,már más lehetőség sincs!!!!!! Szóval,saját pacientúrám az SZTK-ban végzett munkám miatt igazából fel állt,már csak én álljak fel!!!!TELJES KÁÓ vagyok ,ám elég volt,hogy már semmire nem tellik!!!!!Hiába nyugdíjas a férjem s egy elég szép nyugdíja van abból azért mindenre nem tellik!!PL.:azért halasztok az idén mert nincs bevételem,miből finanszíroznám a sulimat tovább??????Pedig ötödikes koromtól Ifjú egészség őr vagyok,nagyon régi szerelem már az egészségügy nekem!S most a hazám is mindenkit idevár e területre aki munkája építhet egy új egészségügyet!LAKJ BÁRHOL AZ ORSZÁGBAN!!!!!!!!!!Jelentkezz ha ÉRZED!!!!!!A mi igazgatónőnk szintén mára végzett természetgyógyász fodrászként csatlakozott a rendszerünkhöz.Zalaegerszegről jár minden héten!Köszönjük Mártika!!!!!!!! SZÁMÍTUNK RÁD TOVÁBBRA IS!!!!!!!!!!!!! / etika tanárnak akartam még kislányunk életében tovább menni tanulni .....mára már tudom a természetgyógyászok is rengeteget tesznek az etikai területen is csak komplex....mert felölel mindent......./

Szólj hozzá!

Címkék: zsebbetegség


A bejegyzés trackback címe:

https://tanfolyamazongyogyitasert.blog.hu/api/trackback/id/tr521603722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása